arrow_bottom arrow_left arrow_top arrow basket_empty basket_full circle_large Canteen logo Canteen logo Catering logo Meyers-FoodandBevarage-Logo-u-BG-RGB Løgismose meyers logo Catering logo Lunch logo Lunch logo menu quote_left quote_right search social_facebook social_instagram social_pinterest social_twitter social_youtube linkedin-with-circle clock share location print New window Checkmark Error heart heart filled checkmark

Vi beklager!

Kundeservice

Tlf. 39 18 69 00

Du kan ringe til kundeservice i disse tidsrum:

Torsdag 27/12 kl. 9-17
Fredag 28/12 kl. 9-17
Lørdag 29/12 kl. 8-18
Søndag 30/12 kl. 9-15
Mandag 31/12 kl. 9-14
Søndag 1/1 Lukket

Vejledning til opvarmning af mad


Så snart vejledning til Meyers Nytårsmenuer 2018 er klar, kan de hentes her.

Praktisk information om Meyers Nytårsmenu 2018:

Info om afhentning i København

Hvis du har bestilt Meyers Nytårsmenu til afhentning, valgte du ét af tre afhentningssteder. Det valgte sted fremgår af fakturaen, som du modtog kort efter din bestilling.

Dato og tidsrum for afhentning:
Mandag 31. december
Mellem kl. 10-14

Bemærk, du er velkommen til at afhente i hele tidsrummet, men kom i god tid, da vi lukker præcis kl. 14.

Afhentningssteder:

Meyers Køkken i Nordhavn
Kattegatvej 53
2150 Nordhavn
Vis på kort

Meyers Køkken på Amager
Hedegaardsvej 88
2300 København S
Vis på kort

Meyers Deli på Frederiksberg
Gl. Kongevej 107
1850 Frederiksberg
Vis på kort

Info om levering i hele landet (fastland og brofaste øer)

Dato og tidsrum for levering:
Søndag 30. december
Mellem kl. 7-17

Vigtig information om levering:
Hvis du ikke er hjemme, ikke hører ringeklokken, ikke svarer telefonen eller andet, vil vi stille kassen foran din hoveddør, med mindre andet er angivet på din ordre.

Særlig til dig, der bor i lejlighed
Bor du i lejlighed med aflåst opgang, og ikke svarer når vi ringer på, forsøger vi at ringe på hos naboerne. Lykkes det ikke at komme ind i opgangen på denne facon og kan vi ikke komme i kontakt med dig på telefonen i forbindelse med leveringen, kan vi ikke love, at det efterfølgende vil være muligt for os at levere maden i rette tid. 

Hvad gør jeg, når jeg har modtaget maden?

Tjek, at alt er med i leveringen
Brug den medfølgende tjekliste, så du er sikker på, at du har fået alt med. Alle retter er tydeligt markeret med etiketter, hvorpå der enten står forret, hovedret eller dessert. Vær opmærksom på, at nogle af ingredienserne kan være pakket i samme beholder.

Skulle der mod forventning mangle noget fra tjeklisten, kan du ringe til os på tlf. 39 18 69 00 den 30. december fra kl. 8-18 og den 31. december fra kl. 9-15, og vi vil efter bedste evne hjælpe dig.

Opbevar maden på køl
Vi arbejder tæt sammen med Fødevarestyrelsen om korrekt håndtering af rå og forarbejdede varer samt tilberedning og opbevaring af retterne. Maden skal opbevares i køleskab ved maks. 5° indtil opvarmning og anretning.

Allergener i Nytårsmenuerne

Allergener for Meyers Nytårsmenu, Meyers Veganske Nytårsmenu og Nytårsmenu til børn – klik her.

Information om allergener er desuden placeret ved hver menu, som link til PDF.

Hvis du har yderligere spørgsmål om allergener, er du er velkommen til at kontakte os via e-mail på post@lmfood.dk eller på tlf. 39 18 69 00.

Hvordan/hvornår betaler jeg?

Når du bestiller Meyers Nytårsmenu her på hjemmesiden, kan du bruge følgende betalingskort:

Dankort, Visa, Visa Electron, Maestro, Mastercard, JCB.

Bemærk venligst, at betaling for din bestilling trækkes 31. december.

Hvornår kan jeg senest rette i min ordre?

Har du bestilt Meyers Nytårsmenu til levering, skal du venligst kontakte os på tlf. 39 18 69 00, senest 21. december kl. 17.

Har du bestilt Meyers Nytårsmenu til afhentning, skal du venligst kontakte os på e-mail post@lmfood.dk eller tlf. 39 18 69 00, senest 27. december inden kl. 12.